1 Ιανουαρίου 2013

Τρουφάκια με κρέμα κάστανο




Βάζετε σε μία κατσαρολίτσα...
225γρ κάστανα (έτοιμα καθαρισμένα και βρασμένα )
2 κουταλιές ζάχαρη άχνη
1 λοβό βανίλιας σχισμένο κατά μήκος και ξεσποριασμένο
1 1/2 κουταλιά κονιάκ μεταξά
270 ml κρέμα γάλακτος
Μόλις πάρουν βράση σε μέτρια φωτιά, χαμηλώνετε και σιγοβράζετε για περίπου 15 λεπτά, ανακατεύοντας κατά διαστήματα.
Όταν είναι έτοιμο, πετάτε το λοβό βανίλιας και πολτοποιείτε το μίγμα.
Βάζετε τη κρέμα σ'ένα μπώλ, την αφήνετε λίγο να κρυώσει και τη σκεπάζετε με διαφανή μεμβράνη να εφάπτεται στη κρέμα για να μη σας κάνει κρούστα.
Την βάζετε στο ψυγείο όλο το βράδυ. 
   
Τρίβετε στο μίξερ 125 γρ σοκολάτα κουβερτούρα και την απλώνετε σ'ένα πιάτο.
Μ'ένα κουταλάκι φτιάχνετε μπαλάκια  από το μίγμα και τα κυλάτε στη τριμμένη σοκολάτα να καλυφθούν καλά.


Ξαναβάζετε τα τρουφάκια στο ψυγείο για να παγώσουν. 
Η κρέμα θα παραμείνει μαλακιά σα βελούδο!!!!


Ένα πολύ ωραίο και πολύ ιδιαίτερο δώρο για φίλους  αλλά και για ...εσάς!!!!!

 Η συνταγή είναι από τη Μάγδα και το ''My little expat kitchen'' !

Σας εύχομαι ένα ευτυχισμένο και γλυκό 2013!!!

21 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά!

    Μπαίνω με το δεξί και στα κρυφά, και βουτάω ένα, τουλάχιστον ένα, για να νιώσω τη μοναδική του υφή, γλύκα και ένταση στον ουρανίσκο μου.

    * Οι φωτογραφίες σου είναι από τις πιο όμορφες από όλες όσες μας έχεις παρουσιάσει!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ζαμπία μου!
      Μου έκανες ποδαρικό!!!

      Αξίζει να τα δοκιμάσεις!

      Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά Πέπη μου!
    Υγεία, χαμόγελο, ευτυχία εύχομαι να σου φέρει η νέα χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλενα!
      Καλή Χρονιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά! Υπέροχη, νόστιμη και μοναδική, σαν τα τρουφάκια σου! Πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω, αφράτα και λαχταριστά, όπως τα βλέπω!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη!!
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!
      Καλή Χρονιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι η χρονιά αυτή να είναι γλυκιά και υπέροχη σαν τα τρουφάκια σου! Να έχεις υγεία, αγάπη και ό,τι άλλο ποθείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αναστασία!!!!
      Πολλές ευχές και σε σένα!!!
      Καλή Χρονιά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά!!! Ευτυχισμένο το 2013 με υγεία αγάπη όνειρα και πολλές γεύσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί βρε Πέπη?Πότε θα αδυνατίσω?Καλή χρονιά και Χρόνια πολλά με υγεία και πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ..από Δευτέρα!!!!
      Καλή Χρονιά Πινελιά!!!

      Διαγραφή
  7. Εκεί στο πλήθος των "για εσάς" να συμπεριλάβεις κι' εμένα Peps!!!

    Ευτυχισμένο και γλυκό να είναι για σένα το 2013 καλή μου.
    Αρώματα: τρούφας κάστανου .... να φέρουν όλες οι μέρες του, στην ζωή σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Πηνελόπη μου!! Σε βάζω στη λίστα!!!
      Σ'ευχαριστώ και Καλή Χρονιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτλη την συνταγή την έχω βάλει κι εγώ στο μάτι!
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο για το 2013!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Νοτούλα!!
      Αξίζει!!!
      Καλή Χρονιά!!!!
      Σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Θέλω να φάω ένα και να λιώσει στο στόμα μου.
    Η επιλογή της συνταγής σου είναι εξαιρετική. Μόλις τα είχα δει τα ερωτεύτηκα. Σε ζηλεύω που τα δοκίμασες!!!

    Μπράβο Πέπη μου. Πάντα εκλεκτική στις επιλογές σου!

    Καλή χρονια κορτισάκι μου. Ότι επιθυμείς για το 13 να γίνει και μάλιστα άμεσα!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ζηλεύεις????!!!
      Αντε ..φτιάξε τα!!! Εύκολα είναι!!!
      Αξίζει να τα δοκιμάσεις!!!

      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά πολλά με υγεία μου άρεσαν πολύ τα τρουφάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή